Catering

Gerard Kerkhoff, 55 jaar oud, 30 jaar ervaring in de event- festival & partycatering. Oprichter van LaVie Catering in 1989, momenteel actief als exploitant van Cafe Restaurant de Vereniging in Elst.

De werkwijze qua catering is als volgt; na een gesprek met de opdrachtgever worden de wensen in kaart gebracht. Vervolgens worden de juiste objectieve partners erbij gezocht, hierbij kunt u denken aan tentenbouwers, meubilairleveranciers, decorateurs, entertainment e.d. Dat geldt tevens voor het produceren van het food, deels komt dat uit eigen keuken en deels worden er productiekeukens bij gezocht. Op deze manier blijft iedereen scherp, gepassioneerd en flexibel. Naar mijn inziens is het een zeer efficiënte formule om in de markt te opereren.

Qua innovatie durf ik wel te zeggen dat bijna alles mogelijk is, het is maar de vraag hoe ver een opdrachtgever wil gaan. Of het event klein, groot, eenvoudig of exclusief is, onze motivatie om er een feest van te maken is enorm !

Wij staan te popelen om uit te voeren!

Impressie gerechten Impressie catering

Offerte aanvraag

Bel 0611 69 01 41 of vul onderstaand formulier in voor meer informatie.